Se značkou ČZ… na letácích a v prospektech, Miloslav Straka
Se značkou ČZ… na letácích a v prospektech, Miloslav Straka
Se značkou ČZ… na letácích a v prospektech, Miloslav Straka

Česká zbrojovka patřila k pilířům československého průmyslu. Kromě zbrojní výroby v meziválečném období se proslavila jako České závody motocyklové výrobou cestovních a sportovních motocyklů a skútrů. Publikace Se značkou ČZ na letácích a v prospektech přibližuje čtenáři prostřednictvím unikátních propagačních tiskovin a vzácných fotografií výrobní program této věhlasné značky, prakticky všechny vyráběné modely. Příběh motocyklové značky ČZ dlouhý téměř tři čtvrtě dvacátého století, je protkán mnoha sportovními úspěchy včetně sedmi prvenství v mistrovství světa v motokrosu a cenných vítězství v Šestidenní. Kromě svého primárního poslání jsou tyto tiskoviny cenným důkazem dobové grafické práce a reprodukční techniky. Kniha jistě potěší nejen znalce motocyklové historie, ale věříme, že osloví i mladou generaci poznáním úctyhodné práce a schopností našich předků, jejichž zásluhou patřilo Československo před válkou mezi průmyslově nejvyspělejší státy světa.

 

Vydalo vydavatelství Moto Public, pevná vazba, formát 21 x 25,5 cm, 380 stran.

IBAN: 978-80-908402-8-7

Original price was: 690,00 Kč.Current price is: 590,00 Kč. Přidat do košíku
Tatra – Osobní automobily na plakátech a v prospektech 1945-1999, Martin Kupec
Tatra – Osobní automobily na plakátech a v prospektech 1945-1999, Martin Kupec
Tatra – Osobní automobily na plakátech a v prospektech 1945-1999, Martin Kupec

Limuzíny značky Tatra, vyráběné mezi lety 1945 až 1999, měly zvláštní osud. Přestože se vždy jednalo o elegantní automobily s unikátní technickou koncepcí, nesly si s sebou jisté stigma. Tím bylo jejich téměř výhradní určení pro úzce vybraný okruh zejména politických prominentů té doby. I když tyto vozy nebyly primárně prodávány na běžném trhu, byla jejich tištěná propagace ve formě prospektů i plakátů poměrně rozsáhlá. Vzniklo tak mnoho unikátních materiálů pro tuzemské odběratele i zahraniční zákazníky. A téměř všechny se poprvé podařilo soustředit právě v této knize. Novinkou v publikaci je tentokrát celkem 21 kreseb zejména vozů, od výtvarníka Jana Hlavína, které uvádějí jednotlivé kapitoly a výtvarně knihu obohacují.

 

Vydalo vydavatelství Moto Public, pevná vazba, formát 21 x 27 cm, 296 stran.

IBAN: 978-80-908402-6-3

Original price was: 790,00 Kč.Current price is: 690,00 Kč. Přidat do košíku
Škoda – automobily na plakátech a v prospektech 1945-2022, Martin Kupec
Škoda – automobily na plakátech a v prospektech 1945-2022, Martin Kupec
Škoda – automobily na plakátech a v prospektech 1945-2022, Martin Kupec

V polovině června vychází zajímavá nová publikace Martina Kupce pod názvem „Škoda – automobily na plakátech a v prospektech, 1945-2022“. Vznikla z jeho sbírek historických plakátů a prospektů této české nejznámější automobilové značky. Kniha má celkem 20 kapitol, které ji zpřehledňují a zároveň textově doplňují. „Na přípravě jsem spolupracoval také s Archivem společnosti Škoda Auto/Škoda Muzeem, kde jsem konzultoval obrazové i textové části s kolegy z tamního archivu“, říká Martin Kupec.
Na co se mohou čtenáři v knize těšit? O vývoji, výrobě či historii jednotlivých typů automobilů Škoda už bylo vydáno několik knih. Co však, s jedinou výjimkou před více jak 16 lety, nebylo dosud publikováno, je vývoj reklamy, propagace a grafiky zachycené na plakátech a v prospektech Škoda. Zajímavé formáty, způsoby vizualizace, atraktivní motivy a kreativita tvůrců reklamy pro tuzemský i zahraniční trh od roku 1945 do současnosti dávají knize velkou příležitost zaujmout svého čtenáře, od příznivců značky Škoda až po milovníky automobilové historie.

 

Vydalo vydavatelství Moto Public, formát 26 x 21 cm, 420 stran.

790,00  Přidat do košíku