Popis produktu
Číslo 402 vydané 20. ledna 1941, hlavní článek věnován kompresorům a závodním motorům do 1,5 litru, reklama na jízdní kola ČZ, protismykové řetězy Hetz.
Formát: A4
Počet stran: 20
Stav: dobrý
500,00 Kč
Jen 1 skladem
Číslo 402 vydané 20. ledna 1941, hlavní článek věnován kompresorům a závodním motorům do 1,5 litru, reklama na jízdní kola ČZ, protismykové řetězy Hetz.
Formát: A4
Počet stran: 20
Stav: dobrý
Hmotnost | 0,053 kg |
---|
Číslo 385 vydané 5. května 1940. Obsahuje články Bicyklem k síle, Dvoutaktní motory s plochými písty, Do Afriky na Jawě … . Formát: A4 Počet stran: 30 Stav: velmi dobrý
Reprezentační publikace s dokonale zpracovanou grafikou připravena renomovaným autorem. Obsah tvoří popisy osobních automobilů vyráběných na území Československa v letech 1918 až 1938, jejich základních technických údajů. Vedle automobilů velkých továren (Praga, Škoda, Tatra) jsou prezentovány i vozy menších výrobců (Aero, Jawa, Walter, Wikov, Z), a také vozy malých značek (Disk, Enka, Gatter, Isis, Stelka, Trimobil …) – celkem 33 nejdůležitějších značek. V každé kapitole čtenář najde statistiky prodejů v jednotlivých letech, dobové ceny a další technické informace. Celkem 600 výhradně dobových fotografií je použito v kapitolách jednotlivých výrobních značek. Poslední kapitola obsahuje 52 kopií dobových prospektů uváděných automobilek. Knižní novinka bude ozdobou knihovny, zdrojem mnoha nových informaci, potěšením čtenáře a radostí majitele…
autor: Antonin Bahenský, Ota Šaffek, Tomáš Hyan
Vlastníte skútr Čezeta a rádi byste z něj měli výstavního veterána? Nebo je vaším cílem maximálně funkční motocykl, se kterým najedete spoustu kilometrů? Odpověď už jistě znáte. S tím ostatním, jak jednotlivé díly zrenovovat, opravit nebo nahradit, vám pomůže tato publikace. Kniha není jen dílenskou příručkou, kromě jiného vám poradí, jak zrenovovat veterána, abychom ho nejen vylepšili podle našich vlastních představ, ale i zhodnotili z historického hlediska a tím ho uchovali pro budoucí generace.
„Kývačky“ byly ve výrobě od roku 1954. V začátcích to byl motocykl moderní konstrukce a pro omezený sortiment nabídky se stal početně nejvíce rozšířeným typem na tuzemských silnicích. Podvozek byl univerzální, vhodný pro montáž dvoudobých vzduchem chlazených motorů pěti objemových tříd.
Na prvních stránkách knihy je kratičký úvodu s rychlým přehledem předválečné produkce. Další obsah osvětlí čtenáři rozsáhlou historii dobovými fotografiemi prototypů, rozměrovými náčrtky, fotografiemi sportovních i civilních provedení z dobového tisku, detailními popisy rozdílů jednotlivých typů. Kapitoly se věnují i významným osobnostem podílejícím se na vývoji a výrobě a motocyklovým závodníkům všech kategorií, prodeji v zahraničí, kniha obsahuje i reprint části manuálu, kopie dobových prospektů a rozsáhlé technické tabulky.
Text přibližuje historii motocyklové výroby ve Strakonicích v uvedeném období. Zachycuje vývoj a výrobu jednotlivých typů v technických datech, s přihlédnutím ke konstrukčním novinkám, výbavě a počtům vyrobených kusů. Ojedinělé a do nejmenších, zdánlivě nepodstatných detailů popsané zpracování jednotlivých typů motocyklů od prvního motorového jízdního kola až po poslední poválečný typ. Kniha, kterou by měl mít ke každodennímu používání každý znalec historie a majitel více než dvou motocyklů.